În urma unei licitaţii care a stârnit anul trecut un imens scandal, contractul de atribuire a lucrărilor de construcţie a infrastructurii rutiere şi feroviare de acces la podul peste Dunăre de la Calafat – Vidin a fost atribuit asocierii formate din firmele
AZVI şi VIMAC, a anunţat ieri Ministerul Transporturilor. La data deschiderii ofertelor, celelalte consorţii participante la licitaţie au acuzat asocierea că a venit cu un preţ de dumping, de nici 61 milioane de euro, cu 13 milioane de euro mai puţin decât al doilea clasat. Din suma totală, 33,8 milioane de euro constituie finanţare nerambursabilă acordată de Comisia Europeană prin facilitatea ex-ISPA. Consorţiul va trebui ca într-un termen de doi ani să construiască 8 km. de drum naţional, dintre care trei kilometri la nivel de autostradă, şi o cale ferată care să lege infrastructura rutieră şi feroviară românească la viitorul pod.
marți, 11 august 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu