marți, 11 august 2009

Vasile Blaga: Ca si in mandatul precedent, Geoana este si la putere si in opozitie

Secretarul general al PD-L, Vasile Blaga, a declarat, vineri, la Tg. Mures, ca actualul Guvern va functiona in mod sigur pana in toamna, in ciuda atacurilor reciproce dintre parteneri, si a afirmat ca Mircea Geoana, "ca si in mandatul precedent, este si la putere si in opozitie", relateaza NewsIn.
"Cei din PSD vor avea in continuare acelasi discurs, dar cred ca in Guvern lucrurile vor merge totusi bine. Domnul Geoana are insa o mare dificultate: ca si in mandatul precedent, este si la putere si in opozitie. A fost si cu UDMR si cu liberalii si asa vrea si acum, i-a placut stilul
pentru ca a beneficiat de foarte multi bani
si de la guvernul liberal", a sustinut Vasile Blaga.
El a precizat ca nu mai are de gand sa raspunda tuturor atacurilor venite din partea partenerilor, asa ca nu a facut-o nici dupa ceea ce s-a intamplat joi la Consiliul National al PSD. "Eu nu am insistat sa-i raspund domnului Geoana pentru ca ii voi spune de fiecare data ca nu este corect sa marchez puncte lasand sa se inteleaga ca partenerul de coalitie ar fi vinovat pentru toate constringerile pe care este obligat sa le ia in aceasta perioada", a spus Blaga.
Secretarul general al PD-L a mai spus ca actualul Guvern va functiona in mod sigur pana in toamna. "Va merge sigur, daca PSD iese de la Guvernare, Geoana nu mai este presedinte, ce-i asa complicat? Eu am mai spus, PSD are propriul calendar electoral, noi am facut o casatorie din interes", a declarat Blaga.
Acesta exclude ideea ca PD-L ar putea forma un guvern minoritar. "Nu ne-am propus sa formam un Guvern minoritar; Romania are nevoie de stabilitate. Nu vad ca nu merge Guvernul. Eu nu glumesc cand e vorba de guvernare, glumeste des Vanghelie, eu nu glumesc", a afirmat liderul democrat-liberal.

Niciun comentariu: